ПРАГМАЛИНГВИСТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ СОСТАВНЫХ ЧАСТЕЙ РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТОВ
Annotatsiyalar
-
Ўзбек
Мақолада прагмалингвистик жиҳатдан реклама матнларининг таркибий қисмлари, шунингдек, уларнинг тавсифига турли ёндашувлар кўриб чиқилади. Белги, сарлавҳа, шиор ва номнинг вазифалари, потенциал харидорларни ишонтиришда уларнинг роли таърифланган.
Kalit so'z: #реклама #реклама матни #реклама матнларининг таркибий қисмлари
-
Русский
В статье рассматриваются составные части рекламных текстов в прагмалингвистическом аспекте, а также различные подходы к их описанию. Описываются функции марки, заголовка, слогана и названия, их роль при убеждении потенциальных покупателей.
Kalit so'z: #реклама #реклама матни #реклама матнларининг таркибий қисмлари
-
English
The article discusses the components of advertising texts in the pragmalinguistic aspect, as well as various approaches to their description. The functions of the brand, title, slogan and name, their role in convincing potential buyers are described.
Kalit so'z: #реклама #реклама матни #реклама матнларининг таркибий қисмлари
Hujjatni onlayn ko'rish
Foydalanilgan adabiyotlar
№ | Havola nomi |
---|---|
1 |
1. Baumgart M. Die Sprache der Werbung. – Heidelberg: 1992. |
2 |
2. Gallert K. Markenzeichen aus semiotischer Sicht. – Frankfurt am Main: 1998 |
3 |
3. Pörksen U. Plastikwörter. – Stuttgart: 1992. |
4 |
4. Römer R. Die Sprache der Anzeigewerbung. – Düsseldorf: 1980. |
5 |
5. Zielke A. Beispiellos ist beispielhaft. – Pfaffenweiler: 1991. |