ПРАГМАЛИНГВИСТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ СОСТАВНЫХ ЧАСТЕЙ РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТОВ

Full information

Annotations


  • Ўзбек

    Мақолада прагмалингвистик жиҳатдан реклама матнларининг таркибий қисмлари, шунингдек, уларнинг тавсифига турли ёндашувлар кўриб чиқилади. Белги, сарлавҳа, шиор ва номнинг вазифалари, потенциал харидорларни ишонтиришда уларнинг роли таърифланган.

    Tags: #реклама #реклама матни #реклама матнларининг таркибий қисмлари

  • Русский

    В статье рассматриваются составные части рекламных текстов в прагмалингвистическом аспекте, а также различные подходы к их описанию. Описываются функции марки, заголовка, слогана и названия, их роль при убеждении потенциальных покупателей.
     

    Tags: #реклама #реклама матни #реклама матнларининг таркибий қисмлари

  • English

    The article discusses the components of advertising texts in the pragmalinguistic aspect, as well as various approaches to their description. The functions of the brand, title, slogan and name, their role in convincing potential buyers are described.

    Tags: #реклама #реклама матни #реклама матнларининг таркибий қисмлари

View document online


Waiting

References


Name of reference

1

1. Baumgart M. Die Sprache der Werbung. – Heidelberg: 1992.

2

2. Gallert K. Markenzeichen aus semiotischer Sicht. – Frankfurt am Main: 1998

3

3. Pörksen U. Plastikwörter. – Stuttgart: 1992.

4

4. Römer R. Die Sprache der Anzeigewerbung. – Düsseldorf: 1980.

5

5. Zielke A. Beispiellos ist beispielhaft. – Pfaffenweiler: 1991.

View count: 172
Number of edition: 2021-6
Date of publication: 15-12-2021
Date of creation in the UzSCI system: 17-10-2022