ТАЛАБАЛАРНИНГ ЧЕТ ТИЛИДА КОММУНИКАТИВ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ФАОЛИЯТГА АСОСЛАНГАН ЁНДАШУВИ
Аннотации
-
Ўзбек
Мақолада нофилологик олий ўқув юртлари талабаларининг чет тилида коммуникатив
компетенциясини шакллантиришда фаолиятга асосланган ёндашувдан фойдаланиш масалалари ёритилган.
Шу билан бирга тадқиқотда фаолиятга асосланган услубий методлар ҳам таҳлил қилинди.Ключевые слова: #нофилологик олий ўқув юрти талабалари #фаолиятга асосланган ёндашув
-
Русский
The research article investigated the principles of activity-based approach in teaching English as a foreign
language. The objectives of the study were to study the effective methods of activity-based approach in developing
communicative competence of ESP students.Ключевые слова: #нофилологик олий ўқув юрти талабалари #фаолиятга асосланган ёндашув
-
English
Данная статья рассматривает принципы личностно-деятельностного подхода в обучении
иностранным языкам. Также изучаются эффективные методы личностно-деятельностного подхода в
формировании иноязычной коммуникативной компетенции у студентов неязыковых вузов.
Ключевые слова: #нофилологик олий ўқув юрти талабалари #фаолиятга асосланган ёндашув
Просмотреть документ онлайн
Список литературы
№ | Название ссылки |
---|---|
1 |
1. Churchill D. Effective design principles for activity-based learning: the crucial role of 'learning objects' in Science and engineering education. Retrieved from http://www.learnerstogether.net/PDF/Effective-Design-Principles. pdf on 10 Oct, 2011. |
2 |
2. Edward N.S. Evaluation of a constructivist approach to student induction in relation to students' learning style. European Journal of Engineering Education, 26(4): 2001. |
3 |
3. Harfield T., Davies K., Hede J., Panko, M. and Kenley R. Activity based teaching for United New Zealand construction students. Emirates Journal for Engineering Research,12 (1) :2007. 57-63. htp:/ctlt.jhsph.edu/resources/views/content/files/150/Does_Active_Learning_Work.pdfon 03 Jan, 2012. |
4 |
4. Krashen, S. Explorations in language acquisition and use. Portsmouth, NH: Heinemann. 2003. |
5 |
5. Lightbown, P. M., & Spada, N. How languages are learned (3rd ed.). Oxford, UK: Oxford University Press. 2006. |
6 |
6. Prince, M. Does active learning work? A review of the Research retrieved from htp:/ctlt.jhsph.edu/resources/views/content/files/150/Does_Active_Learning_Work.pd fon 03 Jan, 2012. |
7 |
7. Schmidt H.G. Problem-based learning: Rationale and description. Retrieved from http://repub.eur.nl/res/pub/2745/eur_schmidt_143.pdf 03 Jan, 2012. |