ОГАҲИЙНИНГ “УСТИНА” ҒАЗАЛИ МАТНИ УСТИДА ИШЛАШ
Annotatsiyalar
-
Ўзбек
Мақолада мумтоз матнни шарҳлаб ўқитишнинг ўзига хос жиҳатлари борасида сўз юритилган. Бу
масала Огаҳийнинг мактаб дарслигидан ўрин олган “Устина” радифли ғазалини ўқитшнинг инновацион
усуллари орқали ёритиб берилган.Kalit so'z: #мумтоз матн #шарҳлаб ўқитиш #инновацион уcул
-
Русский
В данной статье рассматриваются особенности обучения с комментариями классического текста.
Эта проблема освещена на примере инновационных методов изучения эпифорной газели “Устина” Огахи из
школьного учебника.Kalit so'z: #мумтоз матн #шарҳлаб ўқитиш #инновацион уcул
-
English
This article discusses the features of the explanation and interpretation of the classical text. This problem is
illustrated in an innovative way of learning epiphorous verses, for example, "Ustina" by Ogahiy, included in the school
textbook.Kalit so'z: #мумтоз матн #шарҳлаб ўқитиш #инновацион уcул
Hujjatni onlayn ko'rish
Foydalanilgan adabiyotlar
№ | Havola nomi |
---|---|
1 |
1. Ҳамидов Зиёдулла. Навоий бадиий санъатлари. −Т., 2001 . |
2 |
2. Yoldoshev Q.,Qodirov V., Yoldoshbekov J. Adabiy saboqlar -9. −T.: “Yangi yo’l polygraph service’’, 2006. |
3 |
3. Тўхлиев Б.Адабиёт ўқитиш методикаси:амалий ва лаборатория машғулоти. −Т.: “BAYOZ”.2012 |
4 |
4. Yoldoshev Q va boshqalar. 9-sinf darsligi. −T., 2014 |
5 |
5. Аҳмедова Ҳ. Интерфаол усуллар. –Т., 2017 |