ЗАМОНАВИЙ ЭЛЕКТРОН ТАЪЛИМ РЕСУРСЛАРИНИ ЯРАТИШ БЎЙИЧА ТАВСИЯЛАР

To`liq ma`lumot

Annotatsiyalar


  • Ўзбек

    Мақолада электрон таълим ресурсларини яратиш масаласи AutoPlay Media Studio дастуридан фойдаланиш асосида тадқиқ этилиб, таълим тизимида фойдаланиш учун мисоллар орқали тавсиялар ишлаб чиқилган ва келтирилган.

    Kalit so'z: #технология #инновация #таълим #алгоритм #дастур

  • Русский

    В статье рассматривается вопрос использования AutoPlay Media Studio при создании ресурсов электронного обучения, а также проведены исследования технологии создания электронных ресурсов. На основе примеров разработаны и приведены рекомендации по использованию их в системе образования.

    Kalit so'z: #технология #инновация #таълим #алгоритм #дастур

  • English

    The article discusses the use of AutoPlay Media Studio in creating e-learning resources, and also studies the technology of creating electronic resources. Based on the examples, recommendations for use in the education system are developed and provided.

    Kalit so'z: #технология #инновация #таълим #алгоритм #дастур

Mualliflar


Abduraxmonov S..

1   TATUFF

Bilolov I..

2   TATUFF

Hujjatni onlayn ko'rish


Kutilmoqda

Foydalanilgan adabiyotlar


Havola nomi

1

1. Босова Л.Л. и др. Типовая модель электронного учебника / Л.Л. Босова, Д.И. Мамонтов, А.Г. Козленко, В.В. Теренин // Открытое и дистанционное образование. –Томск, 2012. – № 2 (46).

2

В. Теренин // Открытое и дистанционное образование. –Томск, 2012. – № 2 (46). 2. Web технология асосида электрон ахборот таълим ресурсларини яратиш ва уларни амалиѐтга жорий этиш / Муслимов Н.А., Сайфуров Д.М., Усмонбоева М.Ҳ., Тўраев А.Б. – Т.: ―Сано‖ , 2015.

3

3. Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютеров. - М.: Изд. Московского психолого-социального института, 2002.

4

4. Васильева, О. П. Применение информационных технологий в учебно - воспитательном процессе / О. П. Васильева. // Классный руководитель. – 2008. - № 5.

Ko'rishlar soni: 426
Nashr soni: 2018-5
Nashr sanasi: 13-12-2018
UzSCI tizimida yaratilgan sana: 12-08-2022