Maqolalar : Bozorov Erkin Xojiyevich
Tibbiyot elektronikasi darsini tashkillash va uni olib borishda o‘qituvchi, o‘qitish usulining turli shakllaridan (ma’ruza, og‘zaki bayon qilish, masalalar yechish, amaliy ish, ko‘rgazmalilik va boshqa shakllardan) foydalanishi mumkin.
Shuningdek, darslarni o‘tishda dars berishning turli noan’anaviy usullaridan bayon, savol-javob, boshqotirmalar, bahs- munozara, elektron qo‘llanmalar va multimedialardan foydalanish tavsiya etiladi. O‘qituvchi yuqoridagilarga tayangan holda izlanuvchanlik bilan talabalarni fanga bo‘lgan ijodkorlik tuyg‘usini uyg‘ota olishi kerak. O‘qituvchi talabada “Menga tibbiyot elektronikasi zarur, uni bilish, kasbiy faoliyatda qo‘llashning uddasidan chiqishim kerak”- degan intilishni uyg‘otshi zarur. Ushbu intilishni uyg‘otish uchun dars davomida pedagogik texnologiyalarni qo‘llash samarali natija beradi.
#motivatsiya #Tibbiyot elektronikasi #innovatsion usullar
Ушбу мақолада “Зинама-зина” методидан фойдаланган ҳолда дарс машғулотини олиб бориш ҳақида қисқача сўз юритилган. Бу методнинг амалда қўлланиши тиббиёт Олий таълим массасаларининг “Биотиббиёт физикаси” ва “Тиббий биологик иши” таълим йўналишлари талабалари учун Тиббиёт электроникаси фанига оид “Биологик сигналларни кучайтириш” мавзусида қисқача маълумот
#интерфаол методлар #кучайтиргич #электромагнит индукция #ўқитувчи (педагог) #ўқувчи (талаба) #Электродлар
Мақолада ядро тиббиёти соҳасида тегишли билим ва кўникмаларга эга бўлган юқори малакали мутахассисларни тайёрлаш сифатини ошириш ва сонини кўпайтириш масалалари муҳокама қилинади. Шу мақсадда баъзи услубий тавсиялар берилган. Мазкур мавзу бугунги кунда долзарб бўлиб, кўп босқичли илмий ёндашувни талаб қилади
#ядро тиббиёти #радионуклид диагностикаси #радионуклид терапияси
Maqolada ta’lim samaradorligini oshirish maqsadida “Atom elektr stansiyalari haqida umumiy ma’lumotlar” mavzusi “Tushunchalar tahlili” metodi orqali yoritib berilgan. Hozirgi kunda elektr energiyaga ehtiyoj yuqoriligi sababli kamxarj va sifatli elektr energiyasini ishlab chiqarishda Atom elektr stansiyalarining afzalliklari hamda qulayliklari to‘g‘risida ma’lumotlar taqdim etilgan. Oliy ta’lim jarayonida ta’lim sifatini ta’minlash maqsadida o‘quv jarayonida zamonaviy interfaol metodlardan foydalanishning ahamiyati to‘g‘risida fikrlar berilgan.
#tizim #generator #bino #suv #uran #Yadro reaktori #yoqilg‘i #turbina #nasos #Tushunchalar tahlili” metodi
Ta‘lim sifatini oshirishda zamonaviy pedagogik texnologiyalarning o‘rni muhim ahamiyatga ega. Pedagogik texnologiya – bu ta‘lim oluvchi shaxsga yo‘naltirilgan, demokratik hamda takrorlanuvchan o‘qish natijalarini kafolatlaydigan ta‘lim jarayonlarini loyihalash, amalga oshirish va baholashning tizimiy metodi. Uning an‘anaviy usullardan farqi, u talabalarning o‘zlariga berilgan bilimni yodlab aytib berishga emas, balki ta‘lim-tarbiya jarayonining yakunida konkret bir harakatlarni bajarishga yo‘naltirilganligidadir [1]. Neytronlar fizikasi fanidan ma‘ruza mashg‘ulotlarini o‘qitishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish ta‘lim sifatini oshirishga xizmat qiladi.
Hozirgi kungacha Venn diagramasidan ingliz tilini o‘qitishda, pedagoglarni o‘qitishdа, matematika va fizika fanlarini o‘qitishda foydalanilgan. Ammo Neytronlar fizikasi fanida ma‘ruza mashg‘ulotlarini o‘qitishda ushbu usul yetarlicha tadqiq etilmagan. Ushbu ishda neytronlar fizikasi fanining mavzularini o‘qitishda grafikli organayzerlardan - Venn diagrammasining qo‘llanilishi keltirilgan. [2,3]
#massa #yadro #energiya #neytron #spin #student kriteriyasi
Ushbu maqolada Yadro tibbiyoti fani amaliy mashg‘ulotlarni innovatsion ta’lim texnologiyalari yordamida olib borish haqida ma’lumot berilgan. Ta’lim metodining maqsadi yoritilgan. Shu bilan birgalikda mavzuni muammoli vaziyatlarga asoslangan interfaol usullar bilan yoritishga oid masalalar tahlil qilingan.
#An’anaviy ta’lim #muammoli ta’lim texnologiyalari #muammoli vaziyat metodi #yadro tibbiyoti