SIGNIFICANCE OF FEEDBACK ON WRITING PERFORMANCE OF STUDENTS

Полная информация

Аннотации


  • Ўзбек

    Мақолада  талабаларнинг  ёзма  ишларига  баҳо  бериш  орқали  чет  тилларни  ўрганишга  бўлган 
    иштиёқини ривожлантириш масалалари ёритилган. Унинг асосий мақсади энг муносиб ва самарали йўлларни 
    топишдан иборат. Мақолада таълим мотивациясини шакллантириш ва ривожлантириш муаммолари бўйича 
    тадқиқотларнинг  таҳлилий  шарҳлари  келтирилган  бўлиб,  унинг  чет  тилини  ўрганиш  учун  хос  бўлган 
    турлари  ёритилган.  Мақолада  чет  тилларни  ўқитишда  улардан  самарали  фойдаланиш  бўйича  мисоллар 
    келтирилган. 

    Ключевые слова: #режалаштириш #таҳрир қилиш #ёзув малакалари #мазмун тузилиши #тузиш #ижодий хат

  • Русский

    В  статье  рассматриваются  вопросы  развития  мотивации  студентов  к  изучению  иностранных 
    языков.  Его  основная  цель  -  найти  наиболее  подходящие  и  эффективные  пути  выхода.  В  статье 
    представлен  аналитический  обзор  исследований  по  проблемам  формирования  и  развития  учебной 
    мотивации, описаны ее виды и выделены разновидности, характерные для изучения иностранного языка. В 
    статье приводятся примеры их эффективного использования при обучении иностранным языкам. 

    Ключевые слова: #режалаштириш #таҳрир қилиш #ёзув малакалари #мазмун тузилиши #тузиш #ижодий хат

  • English

    The  article  deals  with  the  questions how  to develop  students’  motivation  to  learn foreign  languages via giving 
    feedback to writing of the students. Its main purpose is to find the most appropriate and effective ways out. The paper 
    presents  the  analytical  review  of  research  on  the  problems  concerning  building  and  development  of  educational 
    motivation, describes its types and highlights varieties that are specific to foreign language learning. The paper offers 
    examples how to use feedback effectively while teaching foreign languages. 

    Ключевые слова: #режалаштириш #таҳрир қилиш #ёзув малакалари #мазмун тузилиши #тузиш #ижодий хат

Просмотреть документ онлайн


В ожидании

Список литературы


Название ссылки

1

1. Барабашёва Ирина Владимировна. Feedback как средство развития мотивации к изучению иностранного языка // Вестник ТГПУ. 2017. №6 (183

2

2. Allwright, R. (1981), “What Do We Want Teaching Materials for?” ELT Journal 36/1 and in Rossner and Bolitho (Eds)

3

3. Bailey, N., Madden, C., Krashen, S. D. (1974). “Is there a “Natural Sequence in Adult Second Language Learning?” Language Leaning, 24, 235-243.

4

4. Biber, D.,Conrad, S., Reppen,R. (1998). Corpus Linguistics: Inverstigating Language Structure and Use. Cambridge University press.

5

5. Bizzel, P. (1987). Language and Literacy. In. Enos (Eds.), A Sourcebook for Basic Writing Teachers. (pp. 125-137). New York: Random House

6

6. Leki (2000:3-4). “Quantity before Quality in Second Language Composition”

Количество просмотров: 268
Номер выпуска: 2020-1
Дата публикации: 20-05-2020
Дата создание в систему UzSCI: 22-08-2022