ФЕРМЕР ХЎЖАЛИКЛАРИ ФАОЛИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИДАН ФОЙДАЛАНИШ САМАРАДОРЛИГИ

Полная информация

Аннотации


  • Ўзбек

    Ушбу мақолада фермер хўжаликлари фаолиятида маркетинг стратегияси тадқиқотларининг роли ва унинг иқтисодий аҳамияти кўриб чиқилган.

    Ключевые слова: #фермер хўжалиги #фермерлар фаолияти #фермерлар ҳуқуқи #маркетинг йўналишлари #хўжалик шартномалари

  • Русский

    В данной статье рассматриваются роль и экономическое значение маркетинговых исследований в деятельности фермерских хозяйств.

    Ключевые слова: #фермер хўжалиги #фермерлар фаолияти #фермерлар ҳуқуқи #маркетинг йўналишлари #хўжалик шартномалари

  • English

    In the article the role and economic base of marketing researches on the activity of farms is analyzed.

    Ключевые слова: #фермер хўжалиги #фермерлар фаолияти #фермерлар ҳуқуқи #маркетинг йўналишлари #хўжалик шартномалари

Авторы


Mannopova M..

1   O'ZFA

Просмотреть документ онлайн


В ожидании

Список литературы


Название ссылки

1

1. Каримов И.А. 2015 йилда иқтисодиётимизда туб таркибий ўзгаришларни амалга ошириш, модернизация ва диверсификация жараёнларини изчил давом эттириш ҳисобидан хусусий мулк ва хусусий тадбиркорликка кенг йўл очиб бериш – устувор вазифамиздир. //Халқ сўзи, 2015 йил 17 январь.

2

2. Каримов И.А. 2014 йил юқори ўсиш суръатлари билан ривожланиш, барча мавжуд имкониятларни сафарбар этиш, ўзини оқлаган ислоҳотлар стратегиясини изчил давом эттириш йили бўлади.// “Халқ сўзи”. 2014 йил 18 январь.

3

3. Ўзбекистон Республикасининг «Фермер хўжалиги тўғрисида» ги Қонуни. –Т.: Адолат, 1999.

4

4. Ўзбекистон Республикаси Президентининг «Ўзбекистонда фермерлик фаолиятини ташкил қилишни янада такомиллаштириш ва уни ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги ПФ-4478 сонли фармони. 2012 йил 22 октябрь.

5

5. Олимжонов О., Фармонов Т., Сирожиддинов С., Қосимов., Рафиков И. Фермерлик фаолиятининг ҳуқуқий ва молиявий асослари –Тошкент: Университет, 2005.

6

6. Солиев А. Маркетинг. Дарслик. –Тошкент: Ўқитувчи, 2010.

7

7. Солиев А. Маркетинг, бозоршунослик –Тошкент: Ўқитувчи, 2008.

Количество просмотров: 405
Номер выпуска: 2015-3
Дата публикации: 22-09-2015
Дата создание в систему UzSCI: 15-07-2022