ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИНГ ДАВЛАТ ТИЛИДА ИШ ЮРИТУВЧИЛАР ФАОЛИЯТИДА ТУТГАН ЎРНИ

To`liq ma`lumot

Annotatsiyalar


  • Ўзбек

    Давлат тилида иш юритувчилар учун ўзига хос ибораларнинг ишлатилиши тушунишни таъминлайди. Mақолада  тил ўрганувчилар учун қўлланилиши мумкин бўлган топшириқлар тавсия қилинади.

    Kalit so'z: #хорижий тил #тинглаб тушуниш машқлари #аудиовоситалар #тил компетенциялари #Президент мактаблари #Президент университети

  • Русский

    Использование навыков аудирования и чтения в для делопроизводителей государственного языка интересными и разнообразными. В статье рекомендованы задания для изучающих  иностранный язык.

    Kalit so'z: #хорижий тил #тинглаб тушуниш машқлари #аудиовоситалар #тил компетенциялари #Президент мактаблари #Президент университети

  • English

    The use of listening skillin teaching in the elementary grades of the school makes classes interesting and varied. This article discusses assignment for students learning a foreign language.

    Kalit so'z: #хорижий тил #тинглаб тушуниш машқлари #аудиовоситалар #тил компетенциялари #Президент мактаблари #Президент университети

Hujjatni onlayn ko'rish


Kutilmoqda

Foydalanilgan adabiyotlar


Havola nomi

1

1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2012 йил 10 декабрдаги «Чет тилларни ўрганиш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги ПҚ-1875-сонли Қарори.// http://www.lex.uz/docs/2126032.

2

2. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2013 йил 8 майдаги «Узлуксиз таълим тизимининг чет тиллар бўйича давлат таълим стандартини тасдиқлаш тўғрисида»ги 124-сонли Қарори // http://www.lex.uz/docs/2165717.

3

3. Абдурахмонова Ш.К. Хорижий тилларни ўрганишда мустақил таълимнинг аҳамияти, // Ўзбекистон Республикаси Қуролли Кучлар академияси. – Т., 2019.

4

4. Мухамедова Л.Д. Чет тилларни ўрганишда педагогик технологиялардан самарали фойдаланиш. Тошкент Ахборот-коммуникация технологиялари ва алоқа институти. – Т., 2019.

Ko'rishlar soni: 207
Nashr soni: 2020-6
Nashr sanasi: 17-12-2020
UzSCI tizimida yaratilgan sana: 29-08-2022