МУЛЬТИМЕДИАЛИ ЎҚУВ-МЕТОДИК МАЖМУАЛАР ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ИНДИВИДУАЛЛАШТИРИШНИНГ АСОСИЙ УСЛУБЛАРИ

To`liq ma`lumot

Annotatsiyalar


  • Ўзбек

    Мақолада мутахассислик фанларини ўқитишда мультимедиа технологиялари, мультимедиали ўқув-услубий мажмуаларни қўллаш долзарб мавзу эканлигига эътибор қаратилган .

    Kalit so'z: #технология #мультимедиа #махсус фанлар #мажмуа #мультимедиали ўқув- услубий мажмуа

  • Русский

    В данной статье рассматривается актуальность вопроса применения мультимедийных технологий, а также  мультимедийных учебно-методических комплексов в процессе преподавания специальных предметов .

    Kalit so'z: #технология #мультимедиа #махсус фанлар #мажмуа #мультимедиали ўқув- услубий мажмуа

  • English

    This article is about role and a place (media) multimedia technology in e-learners. The relevance of the use of multimedia technologies in the teaching of special disciplines. The benefits of  e-learners with multimedia technology.
     

    Kalit so'z: #технология #мультимедиа #махсус фанлар #мажмуа #мультимедиали ўқув- услубий мажмуа

Mualliflar


Mirzajonov M..

1   TATU

Rasulova N..

2   TATU

Hujjatni onlayn ko'rish


Kutilmoqda

Foydalanilgan adabiyotlar


Havola nomi

1

1. Абдуқодиров А.А., Пардаев А.Х. Масофали ўқитиш назарияси ва амалиѐти. –Т.: Фан, 2009.

2

2. Воронов М.В., Пименов В.И. Мультимедийные технологии и дистанционное обучение.- 2000. -№ 1(12).

3

3. Сляднева Н.А. Вузовская подготовка специалистов по электронному бизнесу и мультимедиа- технологиям //Информация для всех: Культура и технологии информационного общества: Материалы междунар. конф. EVA - 2002. -2-7 декабря 2002 г./ М-во культуры РФ, Центр ПИК. – М., 2002.

4

4. Бегимқулов У.Ш.,Тайлақов Н.И. Таълимга замонавий ахборот технологияларини жорий этишнинг истиқболли йўналишлари. Узлуксиз таълим сифат ва самарадорлигини оширишнинг назарий-амалий муаммолари. Республика илмий-амалий конференцияси материаллари. – Самарқанд. -2008 йил, 27-28 июнь.

Ko'rishlar soni: 222
Nashr soni: 2018-1
Nashr sanasi: 03-04-2018
UzSCI tizimida yaratilgan sana: 10-08-2022