АХЛОҚИЙ МЕРОСДА ТАРИХИЙ-МАЪНАВИЙ ҚАДРИЯТЛАР МАСАЛАСИ
Annotatsiyalar
-
Ўзбек
Мақолада ахлоқий меросда тарихий-маънавий қадриятлар масаласи таҳлил қилинган. Шунингдек, тарихий-маънавий қадриятларнинг инсон тарбияси ва камолотида муҳим аҳамиятга эга эканлиги, жамият ва шахс маънавиятини юксалтирувчи, тафаккур ривожида беқиѐс аҳамият касб этадиган қадрият шакллари тушунилиши ѐритиб берилган.
Kalit so'z: #маданият #тараққиёт #тафаккур #Ўрта асрлар #миллий дунёқараш #тарихий-маънавий қадриятлар #жамият ва шахс #маданий турмуш тарзи #ижтимоий гуруҳлар
-
Русский
В статье анализируются вопросы историко-духовных ценностей в нравственном наследии.
Рассматривается вопрос воспитания человека в духе уважения к историко-духовным ценностям и важное его значение в зрелости. Также в статье освещена проблема духовного возвышения общества и личности, играющего огромную роль в развитии мышления и формировании ценностей.Kalit so'z: #маданият #тараққиёт #тафаккур #Ўрта асрлар #миллий дунёқараш #тарихий-маънавий қадриятлар #жамият ва шахс #маданий турмуш тарзи #ижтимоий гуруҳлар
-
English
In the article the issues of historical-cultural values in the moral heritage are analyzed. Human education in the historical-spiritual values and the importance of it’s in maturity. The article also about spiritual exaltation of society and person which plays an important role in development of thinking and the formation of values is reported.
Kalit so'z: #маданият #тараққиёт #тафаккур #Ўрта асрлар #миллий дунёқараш #тарихий-маънавий қадриятлар #жамият ва шахс #маданий турмуш тарзи #ижтимоий гуруҳлар
Hujjatni onlayn ko'rish
Foydalanilgan adabiyotlar
№ | Havola nomi |
---|---|
1 |
1. Абу Наср Форобий. Рисолалар. ‒ Т.: Ўзбекистон.1975. |
2 |
2. Жўраев.Н. Тарих фалсафаси. ‒ Т.: Маънавият,1999. |
3 |
3. Абу Райҳон Беруний. Танланган асарлар, 2-т, ‒ Т.: Ўзбекистон, 1968. |
4 |
4. Абу Райҳон Беруний. Танланган асарлар, 2-т. ‒ Тошкент: Ўзбекистон, 1968. |
5 |
5. Абу Ҳамид Ғаззолий. Воскрешение наук о вере. ‒ М.: Наука,1980, с. 239. |
6 |
6. Материалы по истории прогрессивной общественно-философской мысли в Узбекистане.1959, с. 106. |