Maqolalar : Ahmedov Muhammadjon Mamadaliyevich
Таълим sohasidagi globallashuv jarayonida o‘quvchilar ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlar orqali yangiliklardan xabardor bo‘lib borayotganligini inobatga olsak, fan o‘qituvchisi ham o‘z dars mavzusini muntazam ravishda yangiliklar bilan boyitib borishi maqsadga muvofiq bo‘ladi.
Maqolaning maqsadi “Hayot davomida o‘qish” tamoyilini asosida “Mavzu ishlanmasi”ni yangi mallumotlar bilan muntazam boyitib boruvchi metod sifatida innovatsion xarakterga ega bo‘lib, fan va texnikaning so‘ngi yangiliklari bilan doimiy boyitib borilganligi bois, o‘qituvchi ertagalik o‘quv mashg’ulotlari uchun dars konspekti yozmaydi, kutubxonalardan maxlumotlar izlamaydi va o‘z ustida ishlashga imkoniyat yaratiladi.
O‘qituvchi darsining mazmuni va sifati ortadi, o‘quvchi bilim darajasi hamda таълим muassasasida таълим– tarbiya jarayonining samaradorligi yanada yuqori darajaga ko‘tariladi. Natijada, “Mavzu ishlanmasi” fan va texnika yangiliklari hisobiga takomillashib, doimiy ravishda mazmunan boyib boraveradi. Tavsiya etilgan ushbu metod asosida tayyorlangan innovatsion xarakterga ega bo‘lgan “Mavzu ishlanmasi” таълим tizimining yanada takomillashib borishining asosiy manbasi bo‘lib xizmat qilish barobarida “Yangi O‘zbekiston”ning bo‘lajak barkamol avlodlari, kelajagimiz poydevori bo‘lgan intekletual yoshlarni kompetentlilik darajasi yuksalib borishini va rivojlangan davlatlar qatoridan o‘zining munosib o‘rnini egallashini taъminlaydi.
#pedagogik texnologiya #texnologik jarayon #dars konspekti #dars ishlanmasi #mavzu ishlanmasi #ta`lim texnologiyasi #texnologik xarita