Maqolalar : Ibragimov Shavkat Mamirovich
Maqolaning maqsadi ta'lim sifatini baholash uchun turli yondashuvlar va usullarni o‘rganishdir. Maqolada ta’lim tizimida baholashni axamiyatlari, konsepsiyasi va maqsad vazifalari tahlil etilgan. Buning uchun quyidagi tadqiqot usullari qo‘llanilgan: o‘z-o‘zini baholash, o‘zaro baholash, refleksiya. Tadqiqot natijalariga ko‘ra talabalar darslarga qiziqishi ortishi, shaxsiy natijalar shakllantirilishi, fikrlarlash doirasi kengayishi va mustaqil ravishda ma'lumot olishga intilishi ko‘rsatib o‘tilgan. Ta'lim muassasasida ta'lim sifatini ichki monitoringini tashkil etish bo‘yicha ishlab chiqilgan metodik tavsiyalar ta'limni sifatli baholashga yordam beradi degan xulosa kilingan.
#ta’lim #tahlil #diagnostika #baholash tizimi #sifat kriteriyasi #assimilyatsiya darajasi
Maqolada zamonaviy pedagogic nazorat tarkibiga kiruvchi portfolioni maqsadi, vazifasi va ta’lim tizimidagi o‘rni atroflicha muhokama etilgan, Asosiy e’tibor portfolioning ta’limda rivojlantiruvchi rolini o‘ynashini ochib berishga qaratilgan.
#portfolio #portfel #motivatsiya #ko‘nikma #malaka #talim #daraja #bilimning miqdori