Статьи : Mirzajonova E
Ушбу мақолада таълимдаги инклюзив муаммоларни ҳал этишга қодир бўлган инклюзив концепцияни татбиқ этиш моҳияти, инклюзив таълимнинг таркибий қисмлари, ота-оналар билан ишлаш шакллари ва ижтимоий шериклик жараёни таҳлил этилган.
#Реабилитация #ҳамкорлик #инклюзив муаммо #инклюзив концепция #психологик-педагогик йўналтириш #психокоррекция ишлари #интегративлашган таълим #ота-оналар билан ишлаш
Ушбу мақолада алоҳида эҳтиѐжи мавжуд болаларнинг оила ва оиладан ташқаридаги ижтимоийлашуви муаммолари кўриб чиқилиб, уларнинг фаол ҳаѐтий позициясини шакллантириш ва ривожлантиришда турли хилдаги ижтимоий-маданий фаолият ҳамда самарали мослаштирилган амалиѐтдан фойдаланиш ҳақида сўз юритилган.
#ногиронлик #абилитация #алоҳида эҳтиѐжга эга бўлган болалар #ижтимоий-маданий компетентлик #ижтимоий-маданий фаолият #ижтимоий-маданий мослашув #ижтимоий-ҳуқуқий ѐрдам #адаптацион тадбирлар #мотивация даражаси #стигматизация
Мақола нутқида камчилиги бўлган болалар билан олиб бориладиган психологик-коррекцион ишларнинг амалий ва назарий масалаларини ѐритишга бағишланган.
#хотира #диққат #анамнез #алоҳида эҳтиѐжга эга болалар #нутқида камчилиги бўлган болалар #нутқнинг фонетик ва фонематик томонидан бузилиши #икки тиллилик - билингвизм