Статьи : Mamajonova Navruza Ahmadjon qizi
Mazkur maqolada so‘zni turli kontekstda o‘qitish orqali o‘quvchining so‘z boyligini rivojlantiruvchi o‘quv topshiriqlari amaliy jihatdan tadqiq qilingan. Ushbu topshiriqlarni ona tili darsliklariga tatbiq etish tavsiya etilgan. O‘quvchi nutqining muhim ko‘rsatkichlaridan biri uning so‘z boyligidir. Maqolada 7 yoshdan15 yoshgachabo‘lgan bolalar o‘rtasida amaliy mashg‘ulotlar o‘tkazilgan va natijalari yozilgan. Natijalarga ko‘ra, hozirgi kunda ona tili ta’limi bo‘yicha Davlat ta’lim standartiga ko‘ra uch omil: ijodiylik, mustaqil fikrlash, fikr mahsulini nutqiy vaziyatga mos ravishda og‘zaki va yozma shakllarda to‘g‘ri, ravon ifodalash ko‘nikmalarini shakllantirish va rivojlantirishga erishish muhimligi isbotlangan.
#lug‘at boyligi #so‘z kuchi #til ta’limi #kontekstda o‘qitish #so‘z ma’nosini o‘zlashtirish.
Mazkur maqolada so‘zni turli kontekstda o‘qitish orqali o‘quvchining so‘z boyligini rivojlantiruvchi o‘quv topshiriqlari amaliy jihatdan tadqiq qilingan. Ushbu topshiriqlarni ona tili darsliklariga tatbiq etish tavsiya etilgan. O‘quvchi nutqining muhim ko‘rsatkichlaridan biri uning so‘z boyligidir. Maqolada 7 yoshdan15 yoshgachabo‘lgan bolalar o‘rtasida amaliy mashg‘ulotlar o‘tkazilgan va natijalari yozilgan. Natijalarga ko‘ra, hozirgi kunda ona tili ta’limi bo‘yicha Davlat ta’lim standartiga ko‘ra uch omil: ijodiylik, mustaqil fikrlash, fikr mahsulini nutqiy vaziyatga mos ravishda og‘zaki va yozma shakllarda to‘g‘ri, ravon ifodalash ko‘nikmalarini shakllantirish va rivojlantirishga erishish muhimligi isbotlangan.
#lug‘at boyligi #so‘z kuchi #til ta’limi #kontekstda o‘qitish
Мақолада сўзнинг турли контекстда ўқитиш орқали ўқувчиларнинг сўз бойлигини ривожлантирувчи ўқув топшириқлари амалий жиҳатдан тадқиқ қилинган. Ушбу топшириқларни она тили дарсликларига татбиқ этиш тавсия этилган.
#сўз кучи #тил таълими #луғат бойлиги #контекстда ўқитиш