МУСИҚА МАДАНИЯТИ ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МУСИҚА ТИНГЛАШ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ТАЖРИБАСИДАН

Full information

Annotations


  • Ўзбек

    Мақолада мусиқа ўқитиш дарсларида ўқувчиларнинг муcиқа тинглаш компетенциясини шакллантириш бўйича ўқитувчи-педагоглар учун зарур маслаҳат ва кўрсатмалар ёритиб берилган. Мақолада мумтоз мусиқамиз намояндаларининг ижодлари юксак маҳорат билан табиатга уйғунлаштирилган ҳолда кўрсатиб берилган.

     

    Tags: #компетенция #инновация #коммуникативный #ташкилий-мотивацион

  • Русский

    В статье изложены рекомендации и указания для педагогов по формированию слуховой компетенции на уроках музыкальной культуры в общеобразовательной школе. Приведены примеры из творчества деятелей отечественной классической музыки, мастерски передавших всю красоту и звуки природы.

     

    Tags: #компетенция #инновация #коммуникативный #ташкилий-мотивацион

  • English

    The articIe provides the necessary consultations and guidance for teachers of musics lesson on formulating the musics listening competence of the students. The creations of our classical musical compositions have been shown in synharmony with the nature.

     

    Tags: #компетенция #инновация #коммуникативный #ташкилий-мотивацион

View document online


Waiting

References


Name of reference

1

1. Мирзиёев Ш.М. Халқаро мақом санъати анжуманининг очилиш маросимидаги нутқи. -Халқ сўзи, 2018, 7 сентябрь

2

2. Каримов И.А.. Юксак маънавият – енгилмас куч. -Т.: «Маънавият» 2008.

3

3. Каримов И.А. Биздан озод ва обод ватан қолсин. . -Т.: «Ўзбекистон», 1994.

4

4. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 17 ноябрдаги «Ўзбек миллий мақом санъатини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги Қарори.

5

5. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 6 апрелдаги «Халқаро мақом санъати анжуманини ўтказиш тўғрисида»ги Қарори.

6

6. Навоий ғазалиёти талқинлари. Тўплам. Тузувчи: Нусратулла Жумахўжа. -Т.: “O’ZBEKISTON” НМИУ, 2018.

7

7. Матёқубов О. Мақомат. -Т.: “Мусиқа», 2004.

View count: 301
Number of edition: 2019-4
Date of publication: 04-11-2019
Date of creation in the UzSCI system: 22-08-2022