МАФКУРАВИЙ ПРОФИЛАКТИКА ИШЛАРИНИ ИЖТИМОИЙ-ПЕДАГОГИК ЎРГАНИШ ЙЎНАЛИШЛАРИ

Full information

Annotations


  • Ўзбек

    Мазкур маколада оила ва махалла асосий роль уйнайдиган ёшларда купорувчи гояларни бартараф этиш фактлари келтирилган. Ёшларда тугри гояларни тарбиялаш буйича тавсиялар берилган. Бундан ташкари, маколада ёшларда гоявий бузгунчи фикрларнинг олдини олиш ишларидаги уйгунлаштириш кайд этилади.

    Tags: #мафкуравий профилактика #маданий ва маънавий қадриятлар

  • Русский

    В данной статье приведены факты устранения у молодежи деструктивных идей, в котором главную роль играет семья и махалля. Даны углубленные рекомендации по воспитанию у молодежи правильных идей. Кроме того, в статье отмечается гармонизация работы по профилактике идеологических измышлений у молодежи.
    В статье указано, каким образом дети привлекаются к разрушительным идеям и к чему это приводит. В связи с этим  даются идеи по воспитанию детей.

    Tags: #мафкуравий профилактика #маданий ва маънавий қадриятлар

  • English

    In this article are given the facts eliminate the destructive ideas of young people, in which the main role played by the family and the mahalla. Given depth recommendations in educating young people the right ideas.
    Additionally, the article notes harmonization in the works for the prevention of ideological thinking in young people.
    The article indicates how the children are involved in destructive ideas and what it all leads. For this reason given some ideas for raising children.

    Tags: #мафкуравий профилактика #маданий ва маънавий қадриятлар

View document online


Waiting

References


Name of reference

1

1. Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси. – Т.: Ўзбекистон, 1997.

2

2. Кадрлар тайёрлаш миллий дастури // Олий таълим Меъёрий ҳужжатлари. – Т.: Шарқ, 2001.

3

3. Ушинский К.Д. Педагогическая антропология. – М., 1990.

4

4. Каримова В.М. Аудиторияда баҳс-мунозарали дарсларни ташкил этишнинг психологик техникаси (услубий тавсиялар). – Т., 2000.

View count: 210
Number of edition: 2016-1
Date of publication: 31-03-2016
Date of creation in the UzSCI system: 03-08-2022