Articles : Yuldasheva Manzura Borixodjayevna

29-33 432 Sep 29, 2022 6:40:10 PM
Annotation

Maqolada ijtimoiy-madaniy sohada marketingning kontsepsiyasi, mohiyati va o‘ziga xos xususiyatlari tadqiq qilingan. Maqsad mualliflar O‘zbekistonda oilaning bo‘sh vaqtini rivojlantirishda ijtimoiy-madaniy marketingning roliga katta ta’sir ko‘rsatadigan raqamli dunyoning asosiy tendensiyalarini keltirib o‘tgan. Unda shet el metodlari o‘rganilgan va yurtimizda amaliyotga tadbiq etish yuzasidan taklif va tavsiyalar berilgan. Shuningdek, madaniyat va san’at sohasida zamonaviy ijodiy xizmatlarni ko‘rsatish orqali soha marketingi va ommaning ma’naviy-madaniy saviyasini oshirish masalalari tahlil qilingan. Maqolada keltirilgan oilaviy dam olishni rivojlantirishda ijtimoiy va madaniy marketining istiqbolli vazifalari bo‘yicha tahliliy xulosalar berilgan.
 

#san’at #Madaniyat #ijod #bo‘sh vaqt #zamonaviy #ijtimoiy-madaniy marketing #oilaviy dam olish madaniyati #raqamli muhit #madaniy hordiq